6 Jan 2009

Ce se fumeaza oare la Pizza Slut?

Am fost ieri in pauza de masa la Pizza Hut din mall-ul de la Baneasa.

Totul frumos la intrare. Ospatarita extaziata ca umple o masa de sase si o sa-si scoata si bacsisu pe masura, ne invita sa ne alegem chiar noi masa.

Ne apucam sa comandam si facem prima greseala.
-Cat dureaza?
Afront total! Ospatarita il fixeaza pe nemernic cu privirea.
-Pai o sa dureze macar douaj' de minute! Am luat multe comenzi o data!
-Nu-i nimic. Suntem in pauza de masa deci nu ne intereseaza cat dureaza. Incerc sa destind eu atmosfera.
Vazand ca isi ia mistouri din toate directiile, adopta tehnica zambitului fortat si nu se lasa prinsa in hora.

Greseala 2! Cer un Pepsi.
-La temperatura camerei? Sunt intrebat.
Eu imi verific mucii un pic si trag concluzia ca un Pepsi rece nu ar fi tocmai bun la raceala.
-La temperatura camerei sa fie. Zice vita de mine.

Dupa 40 de minute vine comanda. Un biet baiat dislexic, rosu ca racu si cu o fata de consumator de iarba vine cu tava de pizza si grandios baga paleta si ridica o felie impreuna si cu bolul de sos si varsa tot in tava. Bun! No problem. E la inceput saracu si nici macar nu mi le-a pus in cap.

Iau o gura de pizza si o gura de pepsi si incerc cu greu sa nu-l scuip pe ala din fata mea. Pepsi-ul avea cel putin 50 de grade celsius. Nu pot sa ma abtin si o intreb pe domnisoara la ce camera se gandea cand m-a intrebat daca vreau pepsi-ul la temperatura camerei.

Dupa ce terminam mancarea ne gandim sa rezolvam un alt tabiet si comandam cafea. Greseala numarul 3!
Cafeaua "la filtru" era aproape de temperatura de inghet. Nu mai suport si o chem pe ospatarita care ma surprinde instant cu faptul ca nici in cur nu o doare de cafeaua mea rece ca mortu. In schimb le ia pe cele reci si aduce altele calde fara niciun dialog umil, fara nimic. Iar nu pot sa ma abtin si o intreb daca poate sa-mi spuna macar daca a incalzit aceeasi cafea sau a adus alta ca sa stiu si eu daca pun zahar iar sau nu.
Imi zambeste frumos ca o scolarita timida si-mi zice ca e alta.

La final, ca orice reustaurant ce se respecta, observam ca pe nota de plata cafelele ... NU ERAU GRATIS!

Pofta buna!
k-psa-pusa

4 comments:

Zaply said...

Scuză-mă dacă râd, dar nu mă pot abţine! :)) Trăiască Pizza Hut!
Aţi plătit de două ori cafeauau?!

lost said...

Da' pana la urma ai aflat ce fumase ala rosu'? :D

enemyofthestate said...

Nu am platit de doua ori cafeaua dar de fiecare data cand am patit chestii de genul asta, cafeaua a fost on the house. Si chiar am patit-o de cel putin 3 ori.

@lost: cred ca fumase algocalmin dupa fata pe care o avea. Mare bulan a avut ca nu mi-a pus pizza in cap cand s-a speriat ca a varsat sosul.

Anonymous said...

Asa iti trebuie ma daca bagi in tine janc fud! Data viitoare cereti flegmele separat!

URA!