20 Jan 2009

Tara de cacat ... wc-uri de cacat

Ieri, ma plimbam printr-un anume minister. Nu voi spune care minister pentru ca sunt sub un contract de confidentialitate si oricum sper sa nu ajungeti vreodata acolo. Nu merita!

Mai tineti minte ce scria pe coperta interioara a carnetului de elev? Chestia aia cu "carnetul este oglinda elevului"? Da! Stiu! Cum dracu a tinut asta minte asa ceva? Ete ca s-a intamplat! La fel, si in ministere, wc-ul este oglinda conducatorilor sai iubiti.

Deci, eram in minister si dupa o portie mare de suc m-a taiat. Intru in wc si surpriza! Ma intampina unu si-mi zice:
- Aici se lucreaza! Mergeti la ala de langa.
- Pai ala-i de femei!
- Nu mai este. L-am facut de barbati pana-l reparam pe asta.
Ce n-as da sa va prinda vreo feminista d'aia extremista acu' ma gandesc eu indreptandu-ma spre wc-ul femeilor barbatilor.

Azi, i-am pandit p'aia de pazeau buda si am profitat si am intrat cand au plecat la pauza de masa. Imi cer scuze pentru calitatea pozelor dar atat poate telefonul meu.

Pentru cine se intreaba ... pe carton scrie ceva de genu: "Pisoare defecte. Va rugam folositi doar veceurile chiuvetele." Buna aia cu chiuvetele. Macar angajatii mai un strop de spirit de gluma.

In acelasi timp nu uitati sa admirati si ce frumos este renovat.



No comments: