8 Jan 2009

Mi-am modat PSP-ul ... singur

Da! Arestaţi-mă! Sunt un infractor. Mi-am modat PSP-ul.
Este atât de uşor incât şi celaltă personalitate a mea care, între noi aşa, e cam retardă, ar fi putut sa-l modeze.

Tot ce-ţi trebuie este o altă baterie sau o mână sigură. Eu, cu agilitatea mea de chirurgo-lunetist, am cumpărat încă o baterie.

Daca vă intrebaţi de ce nu m-am dus la Unirea să-l modez, este pentru că vreau eu să fiu ăla mai al dracu si sa nu le umflu curu de bani la negru la îngâmfaţii ăia de electronişti wanna be, care cred că daca stiu să citească instrucţiuni în engleză sunt peste noi.

Na bă! 'raţi ai dracu cu cipu vostru cu tot! D'aia bă scârbelor mi-am modat şi Wii-ul bă singur. Că cereaţi 3 milioane jumate de lei. Huă!

k-psa-pusa

PS: pentru autorităţi: Am modat cele două console doar din motiv că vroiam să le scot din garanţie. În plus, sunt un geniu întunecat ce nu se poate abţine. Promit să nu folosesc aceste puteri in scopuri comerciale. Doar pentru prieteni pe sute de jack. :D

5 comments:

Zaply said...

Adică ce i-ai făcut? Hmmm... Îţi trebuie o baterie sau o mână sigură... pare să fie ceva pervers! :P

Hubba said...

Sefu, la PS2 te bagi? :D
Nu de alta da' vreau sa le rup alora consola-n doua! :D

enemyofthestate said...

Ma bag, da avem nevoie de un cip si de o mana sigura :D.

dru said...

"pentru autoritati"!!!!!!.... my bad... did u see any authorities run by here?

Unknown said...

salut
Ma ajuti si pe mine sa imi modez psp-ul singur. id : aditzulazlo@yahoo.com. ti-as fi foarte recunoscator.