8 Jan 2009

Criza financiară afectează ştirile! De la Fâşia Gaza la simplul ... gaz

De câteva luni, nu pot să mă uit şi eu ca omu la TV că trebuie sa aud că suntem in criză financiară. Nu mai există ştiri necrizate pe tot tv-u. Faliment, şomaj, reduceri (de personal), insolvabil ... bla bla bla ... psihoză!

Cum au dat ăia cu bomba în veşnicul meci numit Fâşia Gaza, cum s-au reorientat cu toţii. Un weekend întreg de fâşii gazoase tată. Mană cerească pentru ştirişti dar care din păcate deşi părea picată din cer, era de fapt picată din avioane şi mortiere.

Şi nu a trecut mult şi criza monetară i-a lovit in sfârşit şi pe ştirişti. Au fost nevoiţi să renunţe la fâşie şi să rămână doar cu gazul. Si de atunci numai aşa o ţin. Azi am înumărat cel puţin 50 de "criza gazului" la ştiri intr-o oră. Alarmat, am contribuit la bunăstarea naţiunii cu o băsină şi am aprins toate luminile in casă, că măcar atâta timp cât avem uraniu in ţară, mă piş pe gazu lor îmbogăţit cu votcă şi-o să-mi trântesc un purcel de BCA cu rezistenţă în mijlocu' casei.

În altă ordine de idei am văzut şi o ştire bună. Dragi copii şi nu în ultim rând domnişoare, Robert Finanţu, arestat şi în 2003 pentru că a molestat copii, a fost prins şi identificat ca violatorul din lift pe care poliţia îl căuta de ceva vreme. Rămâne liber fratele său, Ministerul de Finanţu din cauza căruia, lunar vă ustură-n cur când acesta vine şi vă ia mai mult de jumate de salariu şi-l împarte cu cunoştinţele sale din lumile interlopă şi politică.

Să ne rugăm cu toţii ca şi acest criminal să fie prins, deşi pun pariu ca mulţi Români suferă de sindromul Stockholm şi le va fi dor de usturimea din cur.

k-psa-pusa

No comments: