5 Dec 2008

Pocket PC Reviews - Drum Kit Ace

Zilele astea mi-am propus sa caut un soft/joc nou pentru pocket pc-ul meu ca sa mai micsorez dorinta sa-l vand si sa-mi iau altceva (iPhone cel mai probabil). Tot uitandu-ma pe net la tot felul de filmulete cu softuri si jocuri de pocket, am dat de un review pentru Drum Kit Ace. Dupa cum se intelege si din nume, programelul asta este un simulator de tobe pentru windows mobile si se poate descarca in varianta demo de pe Momentum Games.


M-a mirat imediat ce am inceput sa zdragan la tobe cat de mica este latenta si ce raspuns bun are la loviturile de stylus. Partea proasta este ca abea in momentul asta iti dai seama cat de mult iti lipseste un ecran multi-touch (iPhone). Se poate rezolva totusi cu inca un PDA cu acelasi soft instalat :D.

In rest, cat sa te mai distrezi in timpul liber sau eventual sa stresezi pe cineva este perfect. Are o optiune de freestyle unde bati ca tembelu’ pana-ti sare stylusu’ in capul colegului de alaturi sau are si doua joculete ambele bazate pe memorarea unor secvente de batai si reconstituirea lor.

Mai exista si o optiune de editare de bit-uri dar pare prea incalcita si oricum nu cred ca este tool-ul ideal cu care sa te apuci sa faci muzica.

Sunetul este perfect si clar si imita cat se poate de mult sunetele naturale fara sa inceapa sa sacadeze chiar daca nu-i dai timp sa respire.

Singura problema pe care o vad in timp este ca se poate distruge ecranul destul de usor daca te ia valul.

Spor la batut!

1 comment:

Anonymous said...

Ti-ai facut blog drace!! ntz ntz ntz...bafta la tastat!

URA!