8 Dec 2008

Sofer in Bucuresti - Episod pilot - "Ziua sofer de taxi, noaptea jucator de GTA"

Incepand de astazi o sa introduc rubrica "Sofer in Bucuresti". Dupa cum se intelege si din titlu, cam toate episoadele vor fi triste si pline de dobitoci sinistri, soferite "curajoase", masini de lux (culoarea alb-perlat), BMW-uri cu prioritate speciala, politai si multi, poate prea multi altii. Sper sa pot relata si chestii pozitive sau macar comice.

Munca mea presupune mult mers cu masina, in diverse parti ale zilei si in aproape toate cartierele bucurestene si zonele limitrofe si uneori prin tara. Astfel, reusesc sa dau de toate felurile de participanti la trafic, fie ei soferi, scuteristi, pietoni sau altii.

Cand o sa am posibilitatea, voi face si poze ca episodul sa fie cat mai complet.

Desi este aproape ora 15, spre surprinderea mea este o zi de luni calma. Traficul este destul de redus pentru inceput de saptamana si mai ales, DN1 la Fantana Miorita nu arata ca o mare parcare in care oamenii nu isi parasesc masinile. Ziua este insa pe departe de a fi terminata si am reusit totusi sa-mi gasesc personajul pentru episodul de azi.

Ma intorceam de la Baneasa pe DN1 si chiar sub podul din dreptul complexului cu Ikea si Baneasa Mall, am avut norocul imens de a avea in fata un ilustru sofer de masina galbena cu patratele negre. Taximetristul din poveste, atent la ambele benzi, mergea pe mijloc asteptand cu nerabdare sa vada care banda merge mai repede sa stie si el cu cine voteaza. De altfel, aici toti imbecilii "mai destepti decat restul oilor" o iau pe banda I si cersesc cu ochi aposi in dreptul intrarii spre SellGross sa-i lasi si pe ei sa intre inapoi pe banda II dupa ce au reusit fantastica depasire a 10 masini din trafic.

Dar sa revenim la omul nostru platit la km liniar. Tot asteptand in spatele lui sa ia o decizie si vazand ca rondul era din ce in ce mai aglomerat, m-am decis sa-i dau prieteneste doua flash-uri si sa-i fac semn sa se decida azi pe ce amarata de banda vrea sa mearga. Imediat, acest luptator de K1, ofensat de flash-urile mele a deschis suparat portiera si a urlat: "Ce vrei ma? Vrei sa zbor?". Nu a mai pus piciorul jos vazand ca suntem fix 5 in masina si s-a retras inapoi in masina ca sa ceara permisiunea de decolare.

As vrea pe aceasta cale sa-i dau un raspuns domnului pentru ca simt ca ne-am stricat prietenia datorita unor probleme de comunicare: Da... zbori in p!@#a matii, dar macar zbori pe culoaru' desemnat!

In incheiere as vrea sa adaug ca acest nobil exemplar era unul din cei cu YAA la numerele de inmatriculare.

Prognoza pentru traficul de maine? Dragi soferi care folositi masina numai cand ploua afara ca sa nu va udati pana in statia de RATB, va reamitesc faptul ca maine dimineata este posibil sa ploua. Ne vedem in trafic!

k-psa-pusa

No comments: