10 Dec 2008

Sofer in Bucuresti - Episodul 3 - Cum nu ie locuri de parcare ba moshu'?

Ai pantof lacuit, cu varf ascutit si asortat la trelingu' abidas? Ai mertz de moare dusmanii cand te vede?

Pai atunci ai si loc de parcare frate! Primaria Bucuresti in colaborare cu fundatia P.O.R.C (Parcare la Orice Rrom Cocalar), a initiat un nou proiect prin care se stiPULEAZA ca orice cocalar poate sa parcheze in mijlocul intersectiei fara absolut nicio problema atata timp cat masina este semnalizata corect cu oglinda retrovizoare rabatata.

In acelasi timp se organizeaza si un concurs cu mari premii. Cu cat razui cu cheia mai multe masini parcate ca cea din imagine... cu atat mai multe sanse sa castigi marele premiu, un glont in cap de la etajul 7 din blocul de alaturi.

Va uram succes!Exemplarul poate fi vazut din timp in timp parcat in mijlocul intersectiei Avrig-Ferdinand-Ritmului. Pentru politisti biletul este gratuit pentru grupuri de mai multi de 2!

k-psa-pusa

PS: Mai tineti minte ca se auzea la stiri ca numerele de inmatriculare cu spatii mari intre litere sunt ilegale?

5 comments:

Zaply said...

Auzi dragă, ai ceva cu domnişoara Corina? Sau cu domnul Cornel? Nu ţi-e ruşine aşa un pic să te iei de oamenii mai norocoşi ca tine? Acum recunoaşte că te oftici că n-i şi tu bemveu sau măcar numere cu spaţii... invidia asta domnule!

enemyofthestate said...

Eu, sincer, am cerut buget de spaga pentru numere labartate la firma dar nu mi s-a aprobat tocmai datorita faptului ca nu am bemveu sau mertz. Cred ca-i o conspiratie ...

Hubba said...

Ăsta-i cocalarul, n-ai ce-i face!
Bagă doua stickere ”Quad-Xeon Powered” pe Golf! Sau... plm... ”I Heart Tivoli” :D
Cel mai scurt pas pentru a stârni invidie în parcarea de la muncă :))

Zaply said...

Las că-mi iau eu maşina din service. Angel eyes ii pun, să moară B 75 C O R. (Cred că i-au greşit vocala din mijloc!)

Anonymous said...

Zi Bucuresti si trage apa dupa!


URA!