9 Dec 2008

Sofer in Bucuresti - Episodul 2 - Politia Romana, aceasta domnisoara imbujorata a Romaniei

Dragi politisti...bai gaborilor! Acum ceva vreme va plangeati in strada de salarii mici si de munca prea grea prestata prin intersectii in caldura, ploaie sau frig.
Ieri stateam umil la coada de pe Stefan cel Mare ca sa ajung si eu acasa si ma gandeam ca totul este ca inainte de '89 dar modernizat si cu alte dimensiuni. De exemplu, sa facem o mica paralela:

Pe vremea lu' Ceasca, ieseai din fabrica pe la 4 jumate, te suiai in tramvai, troleu, metrou, masina personala (burghez frate) si in 15 - 20 de minute, hai juma' de ora daca defila careva pe vreun bulevard erai acasa. Asta inseamna ca maxim pe la 5 erai la coada la paine asteptand cu nerabdare sa vezi daca dau mai mult de o paine de persoana. Pe la 7, plin de draci ca ai prins doar o jumate de paine, te intorceai acasa cu coada-ntre picioare si cu foamea-n gat, dadeai drumu la TV-ul tau alb-negru, vedeai la emisiunea de seara niste conducatori ilustri care te minteau ca te simti bine, te enervai, dadeai pe bulgari si in scurt timp, cur in cur si noapte buna! In total servici - acasa: 2-3 ore.

Azi, pleci la 6 de la munca si te infigi direct in trafic si "pedalezi" cam doua ore pana acasa, faci rapid o cumparatura de la cele 3-4 alimentari de la parterul blocului tau si pe la 8, rupt de la atata pedalat si ragusit de la injuraturi, ajungi acasa. Te uiti la plasmau' tau luat in rate cu buletinu' la un cretin de politician care iti zice cat de bine o s-o duci si cum o sa mergi pe autostrazi suspendate pana la munca, te enervezi si dai pe Discovery si in scurt timp, cur in cur si noapte buna! In total servici - acasa: 3 ore.

De ce aceasta asemanare dupa atatia ani? Pentru ca suntem romani. Pe cine dau vina in primul rand? Pe politisti! Ce m-a ajutat la concluzie? Dobitcu' ala, posesor de mertzan care era sa calce politistul pe linia de tramvai din intersectia de langa stadionul Dinamo si m-a scos din gandirea mea filosofica despre aceste paralele dintre prezent si trecut! Ce a facut politaiul nostru inafara de stropul din chiloti? NIMIC! Nimic ba frate!

Pai domnilor de la Politia Romana eu (sunt sigur ca nu sunt singurul) vin cu un plan care o sa va mareasca si salariile (sau bugetul sau de unde dracu va platesc astia) si va scapa si de munca asta pe care deocamdata o meritati si ma scapa si pe mine care deocamdata va platesc absolut degeaba!

Amendati-i bai nene si mai ales LUATI carnete la:
  • aia care depasesc coloana pe linia de tramvai;
  • aia care merg pe contrasens pana in intersectie;
  • aia care merg pe jumatate pe banda I si jumate pe banda II pe langa masinile parcate ilegal;
  • aia care parcheaza ilegal;
  • aia care trec cu 100 pe trecerile de pietoni;
Astea-s numai cateva exemple care imi vin acum in minte nu de alta dar tocmai ce m-am dat jos din masina si le-am vazut pe toate intr-un singur drum.

Iti iei o flegma in viteza printr-o deschizatura a unui geam fumuriu ce ascunde unu cu pielea mai neagra decat geamul? Trage-i doua gloante-n cur sa vezi daca poate sa conduca pe burta!

In incheiere, pentru cititorul ala care se gandeste ca asta o sa duca la mai multe spagi luate de politai corupti: ce te tine ba nene sa-l dai gat? Il vezi ca ia spaga? Da-l in gat! Filmeaza-l pe nemernic! Poate asa se justifica si milioanele date pe telefonul ala cu camera de tz megapixeli! In plus, din milioanele de amenzi date le putem da si lor o cota parte ca poate asa nu mai simt nici eu ca-i platesc degeaba!

Niciodata capitan la politie ... al vostru k-psa-pusa.

3 comments:

Zaply said...

Subscriu! Sa le ia domne carnetele pe banda rulanta, ca altfel nu se invata minte.
Eu mai am ceva si cu cei care sunt plini de tupeu si daca nu te pleci in fata lor se dau jos si vor sa se urce peste tine in masina. Din fericire am mereu usile incuiate, si n-am idee cu ce scop vor sa faca asta, dar sper nici sa nu aflu. :)

enemyofthestate said...

Dap. In episodul pilot o sa vezi ca am parte si de eroi care se dau jos din masina. Macar de ar fi doar unul pe saptamana :D.

Zaply said...

Am citit, dar ala n-a apucat sa se dea jos. S-a intimidat saracu'.
Imi place, astept urmatorul episod. Stai sa iau niste floricele de porumb! :D