18 Dec 2008

Sofer in Bucuresti - Episodul 4 - Ia halogenu frate! Ia xeoane!

Stau si ma intreb cati oameni si-au citit manualul de la masina dupa ce au cumparat-o. Sunt sigur ca unii au facut-o paguba totala si manualul a ars trist si nerasfoit in torpedou.

De cand se intuneca mai repede, eu, unul din miile de foto-fobi din Bucuresti, imi vine sa-mi montez proiectoare pe spatele masinii.

Toti dobitocii sinistri care nu vor sa recunoasca nevoia urgenta de ochelari pe care o au in retina, umbla cu farurile reglate la inaltimea maxima.

Cel mai tare, am boala pe labarii cu jeep-uri sau suv-uri care-ti vin cu farurile dereglate fix la nivelul oglinzilor retrovizoare.

Jos guvernu! Jos farurile!
k-psa-pusa

5 comments:

lost said...

Ce-ai mah cu "gipurili"? :)
BTW - io le am date in jos de tot, fix din motivele de care zici.

Anonymous said...

@Lost: da' ce ma tu ai gip?!!!?hahahaha

URA!

lost said...

io am un "gip wannabe" mah. oricum, tot uuun pic mai inalta decat altele :P
URA! ...DE DUPA USA! :)

enemyofthestate said...

Bah! Ala e SUV nu e gip! Dar are inaltimea perfecta sa le iei ochii la aia din trafic asa ca good for you!

Hubba said...

aaaaa.... XEOANE?!?
hahahaahahahahahahah
Ia Core 2 Quad-uri neamule!!!
Ia Phenoame!
Ia Opteroane!

Xenon mah! Xenon!
:)))